News/Daily

News / Daily

2023/11/07

Mother’s Coat

少し前にTCBのyoutubeアカウントで紹介させて頂いたリクルートをお題にした動画は観て頂いたでしょうか?

想像以上に大好評で直接
『良い動画だった!』とメッセージ頂く事もありましたし、NORO JOURNEYの平松さんに関しては御自身のトークショーにて動画の紹介までして頂くとても嬉しいサプライズなんかも有りました。

そしてこの動画は実はコンペに提出されてたみたいですが見事優秀賞を頂いたみたいで私自身も嬉しく思います笑

そんな素敵な経験を私に与えるきっかけをくれた動画チームのリーダーが来店してくれたので紹介します。

2人の息子のママで下の子はまだ10ヶ月。撮影中もママに抱っこされたカンガルースタイルなのでリハーサル時は私のインタビューの副音声として助けてくれました。
そんなママはいつもTCBを着用してくれてるんだけど、今日もWrecking CrewにCatharttのワークスタイル。
どうしても小さい子供と一緒にいたらミルクやよだれで汚れる事も多いと思いますがカバーオールだとガンガン洗えますよね。
なんなら公園で芝生の上で子供を寝かす時のラグなんかにも使えます。
そしてその子が少しずつ成長した後には良い色落ちしたワークウエアとヒールなんかを合わせてくれたら嬉しく思います。

いつもワークウエアを男の汗臭いウエア的な説明を私たちもしがちですが、Catharttを素敵にMother’s Coatとし使ってくれてたのでご紹介させて頂きました。

PS 現在CatharttとWrecking crewPTの女性に来て貰えそうなサイズが売り切れなのが申し訳ない…また作ります!

A few weeks ago, she gave me an offer to make a video of TCB with the theme of recruitment and I had no reason to decline it. And the reaction from my friends was so good. She made this video to take part in some creation competition but it seems she received the excellence award too!

She is a mom for 2 boys and the younger one is still a 10 month baby. During the shoot, she was carrying him with the baby sling and sometimes he helped my boring talk stop by crying loudly, haha.
Mom’s jackets can get dirty by spilled milk or drools so that washable denim work jackets can be really good for moms!

Sorry that our female lines are mostly sold out but we are making them and some kids stuff at the moment before the Christmas!

ママ

Categolies

Tag

Archive

Online Shop JPNOnline Shop JPN

Online Shop ENGOnline Shop ENG