News/Daily

News / Daily

2022/06/11

Yumi and Kyoko

男臭いTCBですが忘れちゃいけない女性陣
全国から届くジーンズのリペアの里帰りを優しく迎えるユミちゃん。
jeansに取っては実家の母親的な存在でしょうか?
そして
もう一人は5月から入社してくれた綾野剛じゃ無い方のオールドルーキーキョウコちゃん。
彼女が入る前ユミちゃんは一人でランチをしてる事も多かったので二人で仲良くゴシップ話に花を咲かせてくれたら私も嬉しいです。
男子校のTCBだから
「トイレットペーパーが無いよー』
って私に教えてくれたり
私がまだ若い時ですが
会社で
『お前なー!!!』
って怒鳴ってしまってた時に
後からTCBにはお前という名前の人は居ませんよ!
と優しく注意してくれてハッとした事も良い思い出です笑
※キョウコちゃんにマスクを外して!って伝えたらマスクの下は化粧をしてないから嫌だって言われました。化粧の方法も時代と共に変わりつつあります。勉強になりました。

TCB is a boy’s school but we have 2 ladies too.
Yumi on the left is the person who deals with all the repairs at TCB so she is like a mom for TCB jeans.
On the right, we have Kyoko who recently joined TCB.

Since we hadn’t had any female other than Kyoko till recently, Yumi has always been willing to clean our office, tell me when we are about to run out of toilet papers for women’s bathroom, etc.
About 10 years ago when I was young, I remember yelling at her ” Oi!” for her mistakes (Japanese has the more aggressive way to say “You”) but after that she kindly advised me that there was no person whose name was Oi.
Your advice is still what I keep in mind, Yumi. Thanks always!

※本日予定していたIG LIVEはコラボをしようとするとアプリが強制終了されるという不具合で中止とさせて頂きました。
私自身も楽しみにしてただけにとても残念なんですが、古泉さんにはもう一度スケジュールを調整して頂き改めて開催したいと思っております。
是非懲りずに楽しみにしてて下さい。本日はすみませんでした.。

Categolies

Tag

Archive

Online Shop JPNOnline Shop JPN

Online Shop ENGOnline Shop ENG