News/Daily

News / Daily

2024/04/24

GWは休まず営業します。

去年はTCBが15周年という事でPVを作ってくれた井之口さんの写真展を開催したのがついこの間だと思ってたのに1年経ってたとは恐ろしいですが今年のGWも休まずに営業します。
俗にいう4/27からがGWの営業になると思うのですが1890シリーズの試着サンプルを全サイズ揃えていますので是非手に取って頂きたいのはもちろんですが、シークレットで普段中々店頭に出ない物も販売をする予定で動いています。
5/3-4でツルットさんも撮影で来てくれるみたいなので皆様にとって楽しいGWにして頂けたら私も嬉しく思います。

Last year, Mr. Inokuchi made a PV for TCB’s 15th anniversary and he held a photo exhibition at TCB store during the GW holiday. I can’t believe a year passed already since the event but TCB shop will be open everyday for the coming GW holidays this year with some special items available.

Categolies

Tag

Archive

Online Shop JPNOnline Shop JPN

Online Shop ENGOnline Shop ENG