News/Daily

News / Daily

2024/01/20

HANDYMAN

作り始めて10年は経とうとしてるHANDYMAN
この名前は私が何気なく古いJ.C.PenneyかSearsのカタログを捲ってた時に見た日曜大工に勤しむお父さんが着てたエプロンの名前がHANDYMANって名前だった所から頂きました。
ポケットが有り過ぎて逆に物を無くすのが難点でも有るHANDYMAN
当たり前ですが縫製する人の相棒にもピッタリで小バサミやペンや定規を持ち運べるのがめちゃくちゃ重宝します。
今までもキャンパーやガレージでバイクや車をイジるのが趣味の人や、オーバーオールしか入らない人に愛され続けてるので気が付けば10年も作ってるのかもしれませんね。
今はヒッコリーのみですが、ヒッコリーの上にGジャンやカバーオールを合わせて貰うと使いやすいと思います。
是非!

TCB’s been making Handyman Pants for almost 10 years,
I nicked this name from the old catalogues for J.C. Penney or Sears back then but I couldn’t remember but it was the name of a work apron they used to make. There are so many pockets on these pants that I often forget where I put things in!

Categolies

Tag

Archive

Online Shop JPNOnline Shop JPN

Online Shop ENGOnline Shop ENG