News/Daily

News / Daily

2022/07/18

ゆみちゃんのお直し工房

ゆみちゃんの近くに行くと良い色落ちしたジーンズが世界中から里帰りしてるのでその子達との再会は私の楽しみの一つです。
今日直してたのはS40’s
TCBでは自社で作るから生産時工程ごとでのチェックはするし出荷前に第三者の検品場でチェックをして貰ってから発送してます。
もちろんその工程も品質管理としては大事な作業ですが、嫁に出した後のジーンズがちゃんと育ってるかどうか。新しい割にこっちの責任で直しになって無いか?お姑さんとは上手に行ってるのか笑
そっちも生産時と同じくらい大事なのかも知れません。
売りっぱなしにせずアフターサービスをする事がお客様の為
って思うかもしれませんが、アフターサービスをさせて頂く事は自分達の為になってる部分も実は忘れてはいけません。
ただ、ゆみちゃんのペースなのでお手柔らかに笑

When I work around Yumu, I often see her working on beautifully faded jeans from our customers for repairing.

TCB makes all our clothings in-house so we check the quality of fabric and sewing at each procedure and as a final touch we ask our partnered washing factory to check them again, which plays an important roll of quality check.

But also after-check is also as important.
Our grandmaster, Yumi is in charge of that at TCB:)

Categolies

Tag

Archive

Online Shop JPNOnline Shop JPN

Online Shop ENGOnline Shop ENG